Metallica biletter 13.04.2010 tilsalgs

Her er forumets bruktmarked. Har du en ny eller gammel ting du vil selge, eller lurer du kanskje på om noen har et headsett til overs? ja, da kan dere poste dette her. Tips om hvor man kan kjøpe ting & tang foreks socom headsett kan man også legge her.

Moderator: MODERATORS

Metallica biletter 13.04.2010 tilsalgs

Innlegg McMatsi » Man Jan 25, 2010 10:42 am

Har 3stk sitteplasser (ikke ved siden av hverandre) Selges til h.b.o 5000 kr 8)
Neida jeg selger dem til det di kostet, husker ikke helt hva det var. Kan selges en og en men ser helst at kjøper tar alle. Selges da jeg kun kan gå den 14.04.2010. PS. Selges ikke for videre salg!!!!!
Ta kontakt på mail: tegle_1@hotmail.com
Eller tlf: 90366186
Jeg legger bilettene ut på finn.no viss jeg ikke får solgt innen fredag.
Håper det er greit jeg legger dem ut her. (ser på det som et greit tilbud til socom folket :P )
McMatsi
Sersjant

Innlegg XpLozive » Man Jan 25, 2010 12:26 pm

Tråden skal vel ligge i Kjøp/Salg/Bytte forumet. 8)

Edit: Slæk :lol:
Bilde
Xplozive aka Xtrodinary
XpLozive
Kaptein

VIIILT!!

Innlegg captain_morgan48 » Søn Feb 28, 2010 8:55 pm

Glede mæ som faen til denna konsærten. Har vært fan siden æ va 7, å detta blir den første konserten æ går på. Blir driiiitbra \,,/
Bilde
Brukerens avatar
captain_morgan48
Korporal

Re: VIIILT!!

Innlegg Mignola » Man Mar 01, 2010 3:33 pm

captain_morgan48 skrev:Glede mæ som faen til denna konsærten. Har vært fan siden æ va 7, å detta blir den første konserten æ går på. Blir driiiitbra \,,/

..siden du var 7 år? Hvor gammal er du? Oppdaga Metallica i 1985, ett år etter releasen av Master... Jeg var da 13 år :lol: Blei litt lei hele greia etter Black album(hele nitti-tallet egentlig), men synes bandet tok seg opp med den nye skiva :oops: St.Anger er for øvrig en søpleskive :P

Har faktisk bare sett dem fire ganger :lol:

Gleder meg også til konserten takket være McMatsi 8)
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg Tharald » Man Mar 01, 2010 5:48 pm

Sjæl, dette blir good shit!
Bilde

"The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his."
Brukerens avatar
Tharald
Site Admin

Innlegg ulfern » Tir Mar 02, 2010 4:03 pm

jass blir konge
Bilde
Bilde
ulfern
Kaptein

Innlegg captain_morgan48 » Tir Mar 02, 2010 8:37 pm

Fikk "...And Justice for All" i bursdagsgave, i -97. Siden da har det vært Metallica for alle pengene :army1:
Bilde
Brukerens avatar
captain_morgan48
Korporal

Innlegg Mignola » Tir Mar 02, 2010 9:42 pm

captain_morgan48 skrev:Fikk "...And Justice for All" i bursdagsgave, i -97. Siden da har det vært Metallica for alle pengene :army1:

Så du er 20 år(eller blir) i år altså...grei bursdagsgave forresten, men jeg holder en knapp på de tre første jeg da, med "Master of Puppets" som beste skive 8)
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg captain_morgan48 » Ons Mar 03, 2010 1:41 am

Ja, blir 20 år i juni. Men ifølge min mening er "Death Magnetic", det beste siden "...And Justice For All". "Load" og "Reload" var helt grei, men ikke bra. Og som vi alle vet var "St. Anger" no forbanna dritt.
Bilde
Brukerens avatar
captain_morgan48
Korporal

Innlegg Mignola » Ons Mar 03, 2010 5:18 am

captain_morgan48 skrev:Ja, blir 20 år i juni. Men ifølge min mening er "Death Magnetic", det beste siden "...And Justice For All". "Load" og "Reload" var helt grei, men ikke bra. Og som vi alle vet var "St. Anger" no forbanna dritt.

Ja, kan ikke annet enn å være enig med deg i det 8) Synes Load og Reload har en del bra låter, men at det ikke "er" helt Metallica.
Death Magnetic derimot er i mine øyne en fullverdig Metallica-skive, og på høyde med "de fire store": Kill 'Em All / Ride the Lightning / Master of Puppets / ...and Justice for All 8) Jeg er ikke noen stor fan av hele "...and justice..."-skiva lenger, men den har mange gode låter, så jeg avskriver den ikke, det er bare ikke den jeg tar frem hvis jeg skal høre på Metallica, noe jeg derimot ofte gjør med "Death Magnetic" som jeg syns er knalltøff :lol:

Fikk en skikkelig opptur med den nye skiva og hadde to kule konserter på rad i fjor, en i Danmark og den i juni(Spektrum). Løy forresten i en tidligere post; har bare sett dem tre ganger :lol: Første gang var i 1988 ...på "and justice for all"-turneen :|
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg captain_morgan48 » Ons Mar 03, 2010 12:38 pm

Dette blir første konsert for meg, og gleder meg som faen. Jeg skal den 13. med madkris, som du sikkert kjenner.
Bilde
Brukerens avatar
captain_morgan48
Korporal

Innlegg Mignola » Ons Mar 03, 2010 12:56 pm

captain_morgan48 skrev:Dette blir første konsert for meg, og gleder meg som faen. Jeg skal den 13. med madkris, som du sikkert kjenner.

Kjenner og kjenner :wink: Jeg veit i hvert fall hvem det er :lol: Har vel spillt noen timer Socom med han, ja...Kuult blir uansett, ja 8)
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Gå til KJØP / SALG / BYTTE

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest