Socom 4 annonsert!

Ny release av Socom, denne gangen av Zipper. Foreløpig ryktet releaset høsten 2010. Dette er forumet for alle rykter om Socom 4!

Moderator: MODERATORS

Re: Socom 4 annonsert!

Innlegg Mignola » Man Jul 19, 2010 1:40 am

Fant dette på Play.com, i "coming soon"/"pre-order" for PS3:

http://www.play.com/Games/PlayStation3/ ... oduct.html

Da har vi i hvert fall én ting klart, og det er noe ganske sensasjonelt og nytt: Socom 4, eller SOCOM: Special Forces som det heter, kommer til Europa samtidig som USA(sånn jeg skjønner det?)
...Og ikke er det lenge til heller 8) Nå skifter jo release-datoer hele tiden, så dette kan fort endre seg, men i løpet av høsten er ett hett tips i mine øyne :bravo:
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg RockyIII » Man Jul 19, 2010 1:18 pm

Et flott funn mignola.

Som regel når butikker legger slikt ut tidlig (tidlig og tidlig, er jo bare 2 mnd til) og de ikke vet hvilken dato det kommer, så setter de som regel en dato i slutten av måneden og ikke et random 17.. så det virker jo positivt.

Får bare krysse fingrene :) De har jo sagt Høsten og de har nylig nå sagt på forumet at de ligger godt etter planen.

edit:"Features and modes from games (including SOCOM) aren't shown off as soon as they're ready - there are a lot of marketing concerns and those sorts of things to consider in the timing of everything. Just because you haven't seen it doesn't mean that it's not ready to be talked about and shown. It just means that the timing isn't right yet, unfortunately."

Blitt sagt at de kommer med MP info rett etter Gamescom som er denne måneden. 30-45 dagers Mp info tortur frem til release ? tenker nok det :)

vil også nevne at september er egentlig best for Zipper. Medal of honor release = oktober... COD black ops = November.

Begynner å tru mer og mer på september nå.
Sist endret av RockyIII den Man Jul 19, 2010 2:01 pm, endret 1 gang
[url='http://www.honage.net/ladder/#player:Yogule']Bilde[/url]
RockyIII
Oberst

Innlegg RockyIII » Man Jul 19, 2010 1:57 pm

sitat : You can get across the MP maps pretty quickly (but not too quick, of course).

Roper svarte i en tråd hvor det ble skrevet at "det er bekreftet at kjøretøy ikke er med på socom".

passe store maps + bra hurtighet på karakterene igjen ?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klassisk crosshair er bekreftet på podcast! :)

---------------------------------------------------------------------------------------------------

"not a lot of charcter customization in socom4"

gjelder dette multiplayer også ??? isåfall slipper vi alle armour typene og mye dritt som var på socom con forhåpentligvis!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

How maps are not designed around cover, and are designed like they were in the past. Cover is just a new way to interact with the environments.

Dette er bra!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hittil bare det jeg har sett.
RockyIII
Oberst

Innlegg Snake IV » Tor Jul 29, 2010 1:16 pm

Brukerens avatar
Snake IV
Major

Innlegg Cpt Morg » Tor Jul 29, 2010 3:24 pm

tror vi alle visste at det kom til å bli utsatt.... :x
Men det kommer jo to titler som det kanskje ville vært vanskellig å konkurere med å da tenker jeg på medal of honor og call of duty: black ops, men det hadde jo vært bra om det kunne komme i desember men den gang ei så vi må nok en gang vennte fra zipper.
Bilde
Bilde
Cpt Morg
Brukerens avatar
Cpt Morg
Kaptein

Innlegg XpLozive » Tor Jul 29, 2010 6:02 pm

Kom det her som en overraskelse?
Bilde
Xplozive aka Xtrodinary
XpLozive
Kaptein

Innlegg Mignola » Tor Jul 29, 2010 6:30 pm

XpLozive skrev:Kom det her som en overraskelse?

Helt ærlig?........nei, ikke i det hele tatt :gun:

....men skuffa er jeg uansett :lol:
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg Tharald » Tor Jul 29, 2010 9:33 pm

Enig. Gleder meg utrolig mye til spillet kommer, men kom ikke som noe sjokk. Håper Zipper bruker tiden på å lage et av de beste krigsspillene noensinne
Bilde

"The object of war is not to die for your country but to make the other bastard die for his."
Brukerens avatar
Tharald
Site Admin

Innlegg Mumitrollet » Fre Aug 06, 2010 8:08 pm

Så d er liv i folk her enda...

skuff med utsettelsen ja! så virkelig fram til detta nå...
Kill fast and die young, be a beautiful corps.
Brukerens avatar
Mumitrollet
Korporal

Innlegg Zlasher » Fre Aug 06, 2010 10:15 pm

Liv og liv.. Vi må jo finne på noe til en virkelig versjon av Socom kommer ut igjen?
Forhåpentligvis ikke altfor lenge..
Bilde
Min Commodore samling: C16,C116,Plus/4,VIC20,C64,C64C,C128,Amiga 500, Amiga 1200.
Samler Atari Lynx - 81% komplett samling.
Build a man a fire, and he will stay warm for the rest of the day. Set a man on fire, and he will stay warm for the rest of his life
Brukerens avatar
Zlasher
Oberst

Innlegg Mignola » Fre Aug 06, 2010 10:50 pm

For ikke lenge sida var det en som hevda at det var så stille her :gun: ...og han hadde jo rett, det er bare en håndfull av oss som faktisk legger inn en kommentar i ny og ne 8) Selv skravlebukken Snitch glimrer med fraværet sitt for tida :P
...back to topic: enig med Steinar når det gjelder når S4 kommer, men må med skam å melde innrømme at jeg for øyeblikket tror det kommer senere enn før :( Håper jeg tar feil? Og at forhåpningene våre ikke blir gjort til skamme :o

Hatt en lengre ferie, Mumi?
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg Mumitrollet » Lør Aug 07, 2010 8:05 am

Mignola skrev:Hatt en lengre ferie, Mumi?

Ja har vel hatt en lengre ferie fra det meste med spilling nå i disse sommer månder. Prøver fortsatt å bli ferdig med oppussing av ett hus her til junior kommer om 2uker.
Men d tar vel seg opp med gaming utover høsten igjen nå. :)
Kill fast and die young, be a beautiful corps.
Brukerens avatar
Mumitrollet
Korporal

Innlegg Mignola » Søn Aug 08, 2010 2:13 am

Mumitrollet skrev:
Mignola skrev:Hatt en lengre ferie, Mumi?

Ja har vel hatt en lengre ferie fra det meste med spilling nå i disse sommer månder. Prøver fortsatt å bli ferdig med oppussing av ett hus her til junior kommer om 2uker.
Men d tar vel seg opp med gaming utover høsten igjen nå. :)

Ahh, det hadde jeg jo glemt :lol: Har ikke rørt PS3'en på halvannen måned selv :o , men du sa jo de magiske ordene: Sommer 8) selv om jeg ikke har brukt tiden til det samme som deg :P Hvordan går det fremover da, blir du ferdig i tide?
Og gratulerer med kid, hvis jeg ikke har gjort det ennå :bravo:
Hadde jo vært hyggelig å se deg online igjen Mumi, men jeg har ikke egentlig noen online-spill som jeg virkelig gleder meg over for øyeblikket, så vi får se? Tror jeg er ferdig med BFBC2, og Socom Con...vel, nevermind...
Post et bilde da, når ungen har kommet og ting har roet seg(litt... :P ) på hjemmefronten. Driver ikke med fjesboka og slikt vettu :oops: Men hvis det blir for privat, så er det også ok, selvfølgelig. Lykke til Mumi 8)
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg RockyIII » Søn Sep 05, 2010 4:36 pm

NO ARMOR er bekreftet ! :) Det var gode nyheter det! Endelig slippe tullet med light/medium/heavy...
RockyIII
Oberst

Forrige

Gå til Socom 4: U.S. Navy SEALs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest