Hvilken nye ting vil dere ha på socom 4, som aldri har vært med i serien ?
Hvilken ting fra socom CON vil dere at fortsatt skal bestå ?
Hvilken ting fra socom CON vil dere gjerne ha fjernet ?
Hvilken ting fra socom 1-2-3 vil dere gjerne ha tilbake på socom 4 ?
Er det noe dere savnet på singelplayer delen på socom 1-2-3, som dere gjerne vil ha på socom 4 ?
Jeg kan prøve å besvare mine egne spørsmål..
1. Av nye ting til online delen, så er jeg ikke så kreativ per nå.. Men vet jeg iallefall vil ha en solid server hvor vi ikke skal få problemer med lagg m.m. Kunne gjerne tenkt meg et nytt ranking system som inneholder flere grader og en større vansklighetsgrad og et leaderboard som fungerer optimalt. Kunne ødelegge gjenstander og bygninger. Ny HP Bar med nummer (100 heatlth også nedover)... eneste jeg kommer på akkurat nå.
2. Grafikken var pen på socom con, så den delen vil jeg gjerne ha med videre. Hjemmesida socom.com med oversikt over din stats og andres stats m.m er en fin ting, og bloggene med nyhetene og oppdateringer ( men ting må gå fortere unna selvsagt) .
3. Her er lista så lang at jeg har vel ikke plass. Kan nevne noen ting.. Løpeknappen, lobbysystemet, in-game beskjeder, light-medium-heavy armor, alt av bugs og skavanker (granater, våpen loadinga, skyte over rekkverk osv), ustabile servere, Musikken - soundtracket, farger og bilder osv osv......
4. Det jeg gjerne vil ha tilbake fra socom 1-2-3 er, at man faller ned på et kne når man har blitt såret og kan da bare spraye rundt (socom 1) . Alle Mappa. Musikken, hvis de ikke klarer å lage noe bedre. Lage ranked rom og genrelt bare ha stor frihet til diverse. Chat i lobby og game room. Kommer vel på mer etterhvert.
5. Forventer selvsagt bedre grafikk og diverse på singelplayeren denne gang. Håper på intelligente Ai`er som beveger seg mer random og generelt ikke er så firkanta. Håper på en god variasjon på mappene man skal igjennom, hvor det blir alt fra byer,jungel til snødekt ingenmannsland. Kunne kjøre 4-5 stykker i COOP ONLINE og runde singelplayeren sammen (dette var kanskje mulig på socom3 ?).
Dette er hva jeg kommer på så langt. Ta å diskuter ivei, så dukker det nok opp mye mer

I mørket skal du kunne snike deg usett rundt. Må rett og slett spille annerledes når det er mørkt. Burde få dobbelt så mange baner fordi man kan spille alle banene i mørket og da måttet ta helt andre hensyn enn når det er lyst.