PSN PLUS

Her diskuterer vi div. innen PS3

Moderator: MODERATORS

PSN PLUS

Innlegg Zlasher » Tor Jul 01, 2010 1:38 pm

Vel - hvem har "meldt seg på"?
Jeg har - synes i og for seg ikke det var så mye penger, fikk jo umiddelbart igjen det der "LittleBigPlanet" spillet, og Wipeout HD.. Men det blir jo spennende å se fremover - det er vel først om ett års tid vi kan se om det var lurt, er det ikke det - så går jeg ikke i fella igjen.

184_17858_playstationplus-detail.jpg
PSN PLUS
184_17858_playstationplus-detail.jpg (5.54 KiB) Vist 50 ganger
Bilde
Min Commodore samling: C16,C116,Plus/4,VIC20,C64,C64C,C128,Amiga 500, Amiga 1200.
Samler Atari Lynx - 81% komplett samling.
Build a man a fire, and he will stay warm for the rest of the day. Set a man on fire, and he will stay warm for the rest of his life
Brukerens avatar
Zlasher
Oberst

Re: PSN PLUS

Innlegg Mignola » Tor Jul 01, 2010 4:07 pm

Har ikke sjekket dette nærmere, men umiddelbart tror jeg ikke det blir noe av for min del. Det avhenger selvsagt litt hva prisen er? Hvor mye sa du det kosta, Steinar?
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg Zlasher » Fre Jul 02, 2010 8:06 am

350,- for ett år? 200,- for en måned? (jeg husker ikke månedsprisen, men den var forholdsvis høy..)
Du skal få verdier for 1800,- i følge PSN (men selvsagt er ikke alt du får noe alle ville kjøpt) men har man 350,- liggende, så er ikke dette det dummeste kjøpet man gjør..
Når det gjelder "test av fulle spill i en time" så er jo det meningsløst for gamle menn - vi kommer jo ikke i gang før det har gått en time..
Bilde
Min Commodore samling: C16,C116,Plus/4,VIC20,C64,C64C,C128,Amiga 500, Amiga 1200.
Samler Atari Lynx - 81% komplett samling.
Build a man a fire, and he will stay warm for the rest of the day. Set a man on fire, and he will stay warm for the rest of his life
Brukerens avatar
Zlasher
Oberst

Innlegg Cpt Morg » Man Jul 05, 2010 6:10 pm

Nei det blir ikke noe jeg kaster meg på med en gang værtfall.... selv om dem sier det er verdier for 1800 å hennte tror jeg ikke det er noe for meg uansett nå.
Bilde
Bilde
Cpt Morg
Brukerens avatar
Cpt Morg
Kaptein

Innlegg Cpt Morg » Lør Jul 17, 2010 6:12 pm

Ser du har skaffa deg dette Zlasher.... er det noe bra da? fortell litt om det, hva får du for noe? osv
Bilde
Bilde
Cpt Morg
Brukerens avatar
Cpt Morg
Kaptein

Innlegg RockyIII » Lør Jul 17, 2010 6:38 pm

Tenkte på å skaffe det selv, men for min del så synes jeg ikke at det lønner seg.

1. det er over 60kr dyrere for europere enn for amerikanere

2. Du får mindre for pengene fra den europeiske (amerikanere får faktisk mer godsaker.................)

Dette kan selvfølgelig løses ved å bruke den amerikanske kontoen, men det er iallefall ikke jeg intressert i.

3. Avatarer + dynamiske bakgrunner . Ikke noe jeg trenger.

4. Masse add on pakker til andre spill, men jeg hadde ingen av dem spilla som du fikk gratis add-on til.

5. Du får et par mini spill, klassisk spill (ps1) og vanlig spill som wipeout hd denne måneden (+ littlebigplanet som en start trur jeg) Er jo forsåvidt greit det, men kanskje halvparten av spillene er artige og man får IKKE beholde spilla hvis man avslutter abonnementet. Det synes jeg er tåpelig.

6. Du får litt rabatt på noen andre spill (Snakk om 32 kr istedenfor 40kr,ikke akkurat kjempemye...)

Ellers er det vel snakk om litt tidlig adgang til demoer (Dette får du uansett uten abonnement, men da litt senere enn de med PS +) og få prøve fullversjon av diverse spill i 1 time .. jippi ? tja.. bare å se på gameplay videoer på youtube istedenfor, og det er snakk om veldig få spill man får prøve i 1 time.

Konklusjonen for min del er at dette ikke er verdt 400kr i året. Hadde vi fått beholde spilla uansett, fått like bra tilbud og pris som amerikanerne, og det hadde vært litt mer gratis spill istedenfor add-ons osv, så skulle jeg nok kjøpt det.

Menmen.. sikkert fint for mange andre. Du må nesten bare sjekke om du føler behov for mye av tilbudene og sjekke om det er verdt det.

Husk at du kan risikere at flere av månedene når du får flere nye ting, kan det inneholde bare ting du ikke vil ha.. og da sitter du igjen med det du eventuelt kan laste ned gratis, men det kan være at det bare er kjedelige ting, og da betaler man for ingenting.

Skulle gjerne sett Sony hadde satt opp en liste som viser iallefall noen måneder fremover, hva som vil bli tilbudt, slik at man kunne sikre seg litt mer at man får nok til å dekke opp ca den summen man må ut med.
[url='http://www.honage.net/ladder/#player:Yogule']Bilde[/url]
RockyIII
Oberst

Innlegg Mignola » Lør Jul 17, 2010 7:15 pm

Helt enig med deg i en vurderinga der Rocky 8)
Har allerede Wipeout HD, og har knapt spillt det :o
At man ikke får beholde spill man får under PSNplus perioden er jo litt merkelig?
Tror jeg avventer dette frem til høsten...
Noen som veit om abonnementet varer ett år fra du kjøper det, eller om det er fra januar til desember? Det første er jo logisk...
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg RockyIII » Lør Jul 17, 2010 7:30 pm

Skal være 12mnd fra du kjøper det.

Du har jo også forøvrig alternativet 119kr for 3 måneder, som kan være kjekt å prøve hvis det kommer 1 måned hvor det er mye du vil ha.

Men igjen så fort abonnementet går ut, så mister du spilla :cry:

P.S Har Wipeout HD selv, og har vel spilt det 1-2 ganger :lol:
[url='http://www.honage.net/ladder/#player:Yogule']Bilde[/url]
RockyIII
Oberst

Gå til PS3

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest