SOCOM U.S. Navy SEALs: Fireteam Bravo 2

Oppfølgeren, med flere brett, flere våpen og med Crosstalk-funksjon mot Combined Assault.

Moderator: MODERATORS

Innlegg Sean Bean » Tor Jun 28, 2007 11:10 am

Har laget NOR TEAM der :)
Bilde
Brukerens avatar
Sean Bean
Sersjant

Innlegg XpLozive » Tor Jun 28, 2007 11:30 am

Sean Bean skrev:Har laget NOR TEAM der :)

Har du laget NOR TEAM ?? Er du med i NOR ?
Bilde
Xplozive aka Xtrodinary
XpLozive
Kaptein

Innlegg Sean Bean » Tor Jun 28, 2007 5:57 pm

XpLozive skrev:
Sean Bean skrev:Har laget NOR TEAM der :)

Har du laget NOR TEAM ?? Er du med i NOR ?
Det er jo ingen NOR TEAM på sftb2 fra før.Hvis dere vil kan jeg jo slette laget!
Bilde
Brukerens avatar
Sean Bean
Sersjant

Innlegg XpLozive » Tor Jun 28, 2007 7:26 pm

Du kan vel finne ditt eget navn på clanen.
Bilde
Xplozive aka Xtrodinary
XpLozive
Kaptein

Innlegg RockyIII » Tor Jun 28, 2007 7:31 pm

Kanskje han liker navnet da :) Er jo ikke noe eier rett på det navnet :roll:
[url='http://www.honage.net/ladder/#player:Yogule']Bilde[/url]
RockyIII
Oberst

Innlegg Sean Bean » Lør Jul 21, 2007 9:46 pm

XpLozive skrev:Du kan vel finne ditt eget navn på clanen.
skal slette det
Bilde
Brukerens avatar
Sean Bean
Sersjant

Innlegg Zactorio » Søn Jul 22, 2007 1:41 am

RockyIII skrev:Kanskje han liker navnet da :) Er jo ikke noe eier rett på det navnet :roll:

Husker på Socom 1, når det var landslag og sånn, de fleste land hadde vel ikke noe problem med å finne tag, SWE for Sweden, ENG for England osv. Men Norge kunne liksom ikke bruke NOR på Norway, siden det liksom var en "klubb" som hadde den taggen, så det ble vel noe alà [NoA] og [NoB] var det ikke, for Norge A og Norge B. Synes det var så tåpelig.

Var vel noen da, som mente at NOR-TEAM, burde bytte tag til [NT], [N-T], [N~T] eller noe i den duren... Var litt enig i det, der og da :P Syntes liksom [NOR] burde vært forbeholdt et landslag... Men men.
Bilde

"Hmm, det her minner meg om det gamle ordtaket: langt å gå, fitte å få..."
Brukerens avatar
Zactorio
Fenrik

Innlegg Zlasher » Søn Jul 22, 2007 4:41 pm

Dette blir vel som på alle andre spill - ingen som nekter deg å lage NOR klan på battlefield, eller motorstorm (har man klaner der? - hva vet jeg..) det blir sånn på FTB og - vi har flere ganger prøvd å starte en NOR-klan på FTB, men det er altfor få som spiller, og vi som spiller spiller altfor sjelden.

Så jeg tror ingen (men Flash kan jo rette på meg) nekter deg å lage NOR på FTB.

Når det gjelder NOR eller N~T så er det også helt uinterresant - når dere spiller på landslaget så spiller dere jo med de vanlige tag'sene?? (N~M, SAW, eller hva det må være) så om dere kaller dere NOR når dere skriver på forum, eller står oppgitt på laddere - så betyr vel ikke det noe?

NOR er vel den eldste gjennlevende klanen, og i så måte har Flash & co fortjent å kunne kalle seg akkurat hva de vil - sånn som det er i dag på Socom er det jo mange av spillerene som ikke fikk lov av mamma til å ha playstation engang, når NOR ble grunnlagt.. :wink:

Zlasher
Bilde
Min Commodore samling: C16,C116,Plus/4,VIC20,C64,C64C,C128,Amiga 500, Amiga 1200.
Samler Atari Lynx - 81% komplett samling.
Build a man a fire, and he will stay warm for the rest of the day. Set a man on fire, and he will stay warm for the rest of his life
Brukerens avatar
Zlasher
Oberst

Innlegg Zactorio » Søn Jul 22, 2007 4:56 pm

Zlasher skrev:Når det gjelder NOR eller N~T så er det også helt uinterresant - når dere spiller på landslaget så spiller dere jo med de vanlige tag'sene?? (N~M, SAW, eller hva det må være) så om dere kaller dere NOR når dere skriver på forum, eller står oppgitt på laddere - så betyr vel ikke det noe?

Er vel ikke noe landslag nå lenger, er det det da? Var vel bare på Socom 1.

Men vi lagde jo nye nick med tagg når de landskampene skulle spilles. Var jo bare å regge nytt hele tiden på Socom 1, vet du... Byttet man klan, så måtte man registrere seg på nytt. Var jo ikke sånn at taggen kom automatisk når du ble med i en klan. Den måtte du legge til selv...

Men som du sier, så er det jo ingen som bestemmer hva du vil kalle klanen din. Er jo ikke akkurat sånn at NOR har copyright på NOR navnet liksom... Fantes jo flere NoS klaner, husker jeg...
Bilde

"Hmm, det her minner meg om det gamle ordtaket: langt å gå, fitte å få..."
Brukerens avatar
Zactorio
Fenrik

Innlegg RockyIII » Tir Okt 23, 2007 8:48 pm

Er Spillet bra eller ? Mye aktivitet inne deR ?
RockyIII
Oberst

Innlegg Zlasher » Ons Okt 24, 2007 12:09 pm

Spillet er "greit".. Du mangler jo en analog kontroller, og det lider spillet under, men 2'ern er bedre enn 1'ern..

I tillegg er det MYE juksing, og folk som DC'er midt i spill..

Men actionfyllt moro når det ER gøy, og slitsomt newb-lamer-crap, når det er kjedelig..

Zlasher
Bilde
Min Commodore samling: C16,C116,Plus/4,VIC20,C64,C64C,C128,Amiga 500, Amiga 1200.
Samler Atari Lynx - 81% komplett samling.
Build a man a fire, and he will stay warm for the rest of the day. Set a man on fire, and he will stay warm for the rest of his life
Brukerens avatar
Zlasher
Oberst

Innlegg RockyIII » Søn Okt 28, 2007 8:48 pm

Er det internasjonale servere på Socom FTB2 ? Eller havner jeg på US/CA servere hvis jeg kjøper fra VGP...

Isåfall, er det annbefalt å kjøpe amerikansk Socom FTB eller Eu ? Tenker på aktivitet og cheating.. og hvilket har dere andre ? Vil det bli mye lagg og vanskligheter med å joine gamer hvis man kjøper et spill med US servere..
RockyIII
Oberst

Forrige

Gå til SOCOM U.S. Navy SEALs: Fireteam Bravo 2

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest