Socom 2 til ps3

I dette forumet diskuterer vi alt som har noe med SOCOM II å gjøre :)

Moderatorer: Fluppy, MODERATORS

Socom 2 til ps3

Innlegg McMatsi » Tor Sep 24, 2009 11:00 am

Kansje vi nå får et gjensyn med verdens beste spill!! http://www.dinside.no/824097/ps2-spill-blir-nedlastbare
McMatsi
Sersjant

Innlegg RockyIII » Tor Sep 24, 2009 11:34 am

Det jeg håper på :) og selvfølgelig SOTC, KH, FF etc..mye man har lyst på av PS2 spill.
[url='http://www.honage.net/ladder/#player:Yogule']Bilde[/url]
RockyIII
Oberst

Innlegg McMatsi » Tor Sep 24, 2009 12:19 pm

Joda mange andre bra spill og, men tenk hvor mange timer du og alle andre her har brukt på socom 1 og 2 ! Jeg har sikkert brukt mer tid på fish hook en det jeg har brukt på hele confrontation. Og jeg har jo noen timer bak meg på confrontation :lol:
McMatsi
Sersjant

Innlegg RockyIII » Tor Sep 24, 2009 12:57 pm

ja selvfølgelig. Socom 2 er vel det spillet som har tatt mest timer av mitt liv trur jeg..gikk noen tusen timer der :lol: vi kan jo håpe på at det kommer, hadde vært artig..trur mange fra confrontation hadde gått over :)
[url='http://www.honage.net/ladder/#player:Yogule']Bilde[/url]
RockyIII
Oberst

Innlegg Mignola » Tir Nov 17, 2009 5:57 am

RockyIII skrev:Det jeg håper på :) og selvfølgelig SOTC, KH, FF etc..mye man har lyst på av PS2 spill.

Gidder du "oversette" forkortelsene? Gidder ikke google eller på annet vis forsøke å finne ut av hva de står for :lol:
Tror forsåvidt at FF=Final Fantasy, men de andre tar jeg ikke...

Men for å gjenoppta selve temaet her:
Jeg tviler på at noen av de gamle socomspillene kommer som nedlastbare spill, ettersom serien er et eksempel på at etterhvert som det kommer nye installasjoner/oppfølgere, forlater spillerne de gamle spillene til fordel for det nye. Faktisk uavhengig om det nye spillet har vært dårligere enn de forrige, har det vist seg :x

På den annen side; jeg så at det finnes et Syphon Filter online-spill tilgjengelig på PSN. Dette er så langt jeg kunne forstå et eldre spill, så muligheten for s1 og s2 nedlstbart online er jo alltids der 8)

Spørsmålet er vel egentlig om vi faktisk gidder å "gå tilbake" til disse spillene dersom de blir tilgjengelige? Jeg tror dessverre ikke jeg er blant dem :oops:

Mig
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Innlegg Zlasher » Tir Nov 17, 2009 8:38 am

For de av oss som kjøpte PS3 på riktig tid, er det jo bare å putte PS2 CD'en inn i spilleren?

Zlasher...
Bilde
Min Commodore samling: C16,C116,Plus/4,VIC20,C64,C64C,C128,Amiga 500, Amiga 1200.
Samler Atari Lynx - 81% komplett samling.
Build a man a fire, and he will stay warm for the rest of the day. Set a man on fire, and he will stay warm for the rest of his life
Brukerens avatar
Zlasher
Oberst

Innlegg McMatsi » Tir Nov 17, 2009 10:19 am

Zlasher skrev:For de av oss som kjøpte PS3 på riktig tid, er det jo bare å putte PS2 CD'en inn i spilleren?

Zlasher...

JAU men da kan du ikke spille crossroad uten og bli DC, du kan heller ikke bruke BlueTooth HS det funker ikke ! + kvaliteten er RÆVVA !:P skulla ha fiksa litt på grafikken før dem evt. la det ut på PS Store.
McMatsi
Sersjant

Innlegg blogz » Tir Nov 17, 2009 8:39 pm

Har ikke merka noe til detta McMatsi :P

Bortsett fra akkurat nå hvor jeg ikke får lov til å logge meg på socom??? :shock: Får ikke lov på denna "accounten" står det. :(
Bilde
Bilde
Brukerens avatar
blogz
Kaptein

Innlegg McMatsi » Ons Nov 18, 2009 10:01 am

blogz skrev:Har ikke merka noe til detta McMatsi :P

Bortsett fra akkurat nå hvor jeg ikke får lov til å logge meg på socom??? :shock: Får ikke lov på denna "accounten" står det. :(

Får du bluetooth til og funke??
McMatsi
Sersjant

Innlegg Wandall XI » Ons Nov 18, 2009 11:11 am

brukte ikke socom 2 de gamle central station bruker/pass? aner ikke, men kan jo kanskje være derfor
house it up
Brukerens avatar
Wandall XI
Major

Innlegg McMatsi » Ons Nov 18, 2009 11:28 am

Wandall XI skrev:

brukte ikke socom 2 de gamle central station bruker/pass? aner ikke, men kan jo kanskje være derfor

Du må lage en sånn memorycard ps2 så logger du inn med din gamle socom 2 profil. Det funker! Viss du ikke har profil kan man bruke en nettside for og lage ny, før måtte man jo ha den cden. Google det for og finne nettsiden...
McMatsi
Sersjant

Innlegg ulfern » Tor Nov 19, 2009 7:56 am

skal lett kjøpe det.
har det kommet på pss allt?
Bilde
Bilde
ulfern
Kaptein

Innlegg Mignola » Tir Nov 24, 2009 6:03 am

Zlasher skrev:For de av oss som kjøpte PS3 på riktig tid, er det jo bare å putte PS2 CD'en inn i spilleren?

Zlasher...

Har for så vidt, den "originale" PS3'en, kjøpt første dag PS3 ble lagt ut for salg i Norge. Kan altså spille S2 på den 8)
Bilde
Brukerens avatar
Mignola
Kaptein

Gå til SOCOM II: U.S. Navy SEALs

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest